Futuricen rakentama Baari palkittiin parhaana B2B-palveluna

Published March 28th, 2014

Kärkimedian Baari on palkittu parhaana B2B-palveluna digitaalisen markkinointiviestinnän Grand One -kilpailussa. Futurice on Baarin päävastuullinen kehityskumppani.

Baari on media-ammattilaisille suunnattu digitaalinen palvelu, joka tekee sanomalehtimainonnan analysoinnista ja suunnittelusta vaivatonta. Se on saanut käyttäjiltään kiittävää palautetta.

Tuomariston mukaan Baari on “erinomainen, asiakkaiden tarpeista ja kuuntelusta ponnistanut idea, jossa asiakashyöty toteutuu hyvin konkreettisella tavalla”. “Mahtava ja uusi toteutus sekä hyvin potentiaalinen vientituote”, tuomaristo jatkaa.

Projektia vetänyt Mikko Viikari korostaa kunnianhimoisen asiakkaan ja luotettavien kumppanien merkitystä. Baari rakennettiin tiiviissä yhteistyössä Kärkimedian, Citatin, Documillin ja mediatoimistojen kanssa.

“Palkinto osoittaa, että digitaalisessa maailmassa voittajia ovat määrätietoiset toimijat, jotka kuuntelevat loppukäyttäjiä”, Viikari iloitsee.

Kärkimedia on myynti- ja markkinointiyritys, joka edustaa 34:ää johtavaa, suomalaista sanomalehteä.

Lue Mikon englanninkielinen blogipostaus finaalipaikan selvittyä.

Lista Grand One -voittajista.

Futurice on kansainvälinen digipalvelutalo, jolla on toimistot Helsingissä, Tampereella, Berliinissä ja Lontoossa. Futurice on luovien ongelmanratkaisjoiden joukko, joka luo menestyviä digitaalisia palveluita yhdessä asiakkaiden kanssa. Avoimuuteen ja luottamukseen perustuvan kulttuurinsa ansiosta Futurice on palkittu kahtena viime vuotena Euroopan parhaana työpaikkana.

Mikko Viikari, CTO
mikko.viikari@futurice.com