Futurice menee Sveitsiin

Published February 19th, 2014

Futurice vahvistaa joukkuettaan Keski-Euroopassa lähettämällä tiimin Lausanneen, Sveitsiin. Seitsenhenkinen, monialainen tiimi on työskennellyt Lausannessa tämän vuoden alusta.

Uusi aluevaltaus tukee Futuricen kansainvälistä kasvustrategiaa. Yhtiö haluaa olla vahvasti eurooppalainen, menestyvien digitaalisten palveluiden tekijä.

Futurice GmbH:n johtaja Gian Casanova kertoo, että Sveitsi kiinnostaa useasta syystä:

“Sveitsi on kasvava liiketoiminta-alue, ja Geneven alueella on useita monikansallisia yhtiöitä. Lisäksi sveitsiläiset yliopistot kuuluvat maailman huippukoulujen joukkoon. Futuricen ainutlaatuinen kulttuuri auttaa meitä houkuttelemaan osaajia näistä oppilaitoksista”, sanoo Casanova, itsekin alkujaan sveitsiläinen.

Futuricen pääkonttori sijaitsee Helsingissä ja toimistot Tampereella, Berliinissä ja Lontoossa. Lontoon-toimisto perustettiin viimeksi, alkuvuonna 2012.

Futurice on kansainvälinen digipalvelutalo, jolla on toimistot Berliinissä, Lontoossa, Tampereella ja pääkonttori Helsingissä. Futurice on 200 ammattilaisen joukko, joka luo menestyviä digitaalisia palveluita yhdessä asiakkaiden kanssa. Kahden viime vuoden aikana Futurice on valittu Great Place to Work -instituutin listalla Euroopan parhaaksi työpaikaksi sekä Suomen parhaaksi työpaikaksi vuosina 2012 ja 2013.

Gian Casanova
Maajohtaja, Saksa